O iubire imposibilă de Mary Jo Putney. (vol 2)

Doamne! Ce poveste!
Asta-i reacţia! Te lasă fără cuvinte şi sunt sigură că oricine, de la ultimele 20-30 de pagini începe să-şi ţină respiraţia.
Coperta este absolut superbă, ca şi a primului volum  dar părerea mea e că acesta este ceva mai interesantă. Mai multă acţiune, mai multe dezvăluiri şi tot aşa..
Cu greu mă abţin să nu divulg finalul, pentru că am văzut că mulţi vreţi să citiţi cartea. Doamne ce greu e! :)
Aşa, în acest volum, Rosalind începe să se acomodeze cu noua ei viaţă, de ducesă de Ashburton dar şi cu oamenii din înalta societate.
Aş putea să vă mai dau câteva detalii, dar îmi e frică să nu-mi scape ceva care nu trebuie spuns.. încă. Este un volum plin de surprize!
Aşa cum am mai spus, chiar te pune pe gânduri şi te ajută să-ţi dai seama câte ai pierdut până acum din cauza orgoliului sau a fricii.
Şi un citat care mi-a plăcut mie foarte mult:   
"- Cred că dacă am şti că lumea e pe sfârşite, străzile s-ar umple de oameni care aleargă spre cei la care ţin, ca să le spună că îi iubesc."

Lectură plăcută! 
Stephen Kenyon, noul duce de Ashburton, s-a comportat mereu după cum i-a cerut societatea, însă gândul că suferă de o boală necruțătoare îl face să fugă de îndatoriri ca să tăiască viața așa cum nu a făcut-o niciodată. Călătorind incognito, întâlnește o familie de actori ambulanți și se îndrăgostește de Rosalind, fiica adoptată de aceștia. În pofida viitorului sumbru, Stephen o cere de soție, cu gândul că va fi o căsătorie scurtă, benefică pentru amândoi. Surprins, descoperă că încă se poate bucura de căldura apropierii familiale și de o pasiune mistuitoare, lucruri care i-au fost refuzate până atunci de propria familie și de firea lui rezervată. Dar fiecare zi perfectă care trece este un memento dulce-amărui că dragostea este singurul sentiment pe care el nu-și permite să-l ofere, iar Rosalind nu-și poate permite să-l recunoască...

Mary Jo Putney este unul dintre cei mai bine vânduți autori americani de ficţiune romantică, bucurându-se de o prezenţă permanentă în topurile New York Times, Wall Street Journal și Publishers Weekly. 

  • Premiul RITA al Asociaţiei Scriitorilor de Romane de Dragoste din America.
  • Premiul Golden Leaf, pentru cel mai bun roman istoric de dragoste.
  • Premiul pentru întreaga carieră acordat de Romantic Times.

Copertă: broşată
Format: 107x177 mm
Editura: Lira, parte a Grupului Editorial Litera
Număr pagini: 240
Data apariţie: 23 ianuarie 2012

Comentarii

  1. Cât de frumos e citatul! :) Păcat că până să îi spunem cuiva că-l iubim trebuie să vină sfârşitul lumii ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa am zis şi eu..
      Ne-ar trebui o alarmă falsă despre sfârşitul lumii ca să fim mai sinceri. :))

      Ștergere
  2. SPUNEM "TE IUBESC" , DAR MULKT MAI RAR SPUNEM "IARTA-MA" , UNEORI ASTEPTAM SA FIE PE "PATUL DE MOARTE" PENTRU A PUTEA SA-I SPUNEM ......
    GROAZNIC CHESTIA ASTA ! ! !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e.. ce ne-am face fără puţină dramă..

      Ștergere
  3. Buna,♥
    Eu sponsorizez un concurs Libris ;te invit sa participi,premiul este o carte la alegere !
    http://vampiruldinmine.blogspot.com/2012/01/concurs_30.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi am terminat de citit si eu carte si i-am facut recenzie. A fost superba. O poveste de dragoste ce chiar merita citita. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zău ca da! Şi mie mi-a plăcut foarte mult! :x

      Ștergere

Trimiteți un comentariu