Paranormal de Kiersten White.

Nu-mi plac lucrurile noi, niciodată nu mi-au plăcut. Poate pentru că nu-mi oferă încredere sau poate din alte motive..
Ideea e că, am început această carte cu o oarecare reţinere. Dacă n-o să-mi placă? Dacă mă plictisesc? Dacă.. dacă.. dacă..
Cam aşa am trecut de primele pagini, cu "dacă" în braţe. Dar cu siguranţă asta s-a schimbat atunci când am intrat în adevărata acţiune!
Este o carte genială, pur şi simplu. Chiar aduce un aer nou, pentru cei care s-au tot plictisit de tipe care se îndrăgostesc de vampiri sau vârcolaci, sau altceva asemănător! Mi-a plăcut mult mult mult că apare o sirenă! Şi că oricât ai încerca să asemeni cartea asta cu oricare alta, nu reuşeşti! (cel puţin eu n-am reuşit)
Aşa, văd cartea asta ca pe o gură de aer proaspăt. Deşi regret că n-am citit-o într-un ritm mai alert şi am tot abandonat-o.. din cauza vremii şi a faptului că am fost răcită, nu avusei chef, asta e. Dar mi-a plăcut maxim! O recomand tuturor. Chiar atinge orice subiect.
Dacă ar fi să schimb ceva, poate.. stilul vestimentar a lui Evie, când o să citiţi cartea o să vă daţi seama la ce mă refer. :)
Vampiri. 
Eu văd lucruri pe care tu nu le vezi.

Vârcolaci.
Eu descopăr lucruri care te bântuie.

Silfi.
Eu sunt protectorul tău.

Metamorfi.
Dar nici eu nu te mai pot proteja acum.

O LUME DE PARANORMALI.

Paradoxal, desi lucreaza pentru Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat intotdeauna o fiinta normala. Desigur, cea mai buna prietena a ei este o sirena, fostul ei iubit este silf, iar ea se indragosteste de un metamorf…


Numai ca fiintele paranormale incep sa moara, iar visele lui Evie sunt bantuite de voci obsedante si profetii misterioase.
Curand, ea isi da seama ca ar putea sa existe o legatura intre abilitatile ei si valul brusc de crime…
Cam mult pentru o fiinta normala!

 "O călătorie într-un montagne russe, rapidă şi jucăuşă. Povestea asta a fost exact aşa cum speram - îndrăzneaţă, reconfortantă şi absolut înspăimântătoare. Oh biiiip! Îmi place la nebunie!" - BECCA FITZPATRICK

Şi încă ceva.. PROCESUL CU RAO

Comentarii

  1. Astazi ma apuc de citit :) Am citit si alte recenzii, dar nu prea m-au convins. Insa daca parerile vin din partea cuiva care nu prea citeste paranormal... atunci categoric trebuie sa-mi placa si mie :)

    Chestia cu procesul cu rao m-a lasat uimita. O sa dau si eu mai departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pe mine m-a șocat procesul cu Rao.. :|

      Ștergere
  2. Si mie mi-a placut, e foarte frumoasa cartea si nu te lasa deloc sa te plictisesti:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact aşa am zis şi eu după ce am terminat-o :D

      Ștergere
  3. nu judeca cartea după copertă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevărat, dar dacă stăm să ne gândim, după ce altceva s-o judecăm? :D

      Ștergere
  4. Cred ca o voi lua si eu in curand :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri am primit-o si.. wow, coperta e superba!
    Am apucat sa citesc numai primul capitol, din pacate nu prea am timp din cauza scolii. Dar presimt ca o sa-mi placa mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. am cumparat carte a intr-o zi si pana la a 2 a zi am ajuns la capitolul 3
    mai intai m-am pandit ca e intr-un fel (nicimie nu-mi vine sa cred ca spun asta ) plictisitoare ............
    mai incolo am ajuns sa citesc si parca mi-ar fio schimbat viata intr-un fel mai paranormal!!!!!.....
    pacar cu nu exista cu adevarat AISP!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iese fum fără foc, deci poate există! :)):D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu