Confesiunile unei iubărețe de Michelle Cunnah

E prima carte din colecția ”cocktail” pe care o citesc. Am primit-o cadou de Ziua îndrăgostiților și m-am îndrăgostit, pe loc, de copertă! Plus titlul.. pot spune că sunt o iubăreață! :)
Așa cum îi spuneam Sophiei azi, este o carte după care s-ar face o comedie romantică foooarte drăgută.
Ce pot să spun... sunt fana lui Rosie. Și eu mă îndrăgostesc la fel de des precum ea, plus deciziile pe care le iau apoi le amân și tot așa.. Și aș fi în stare să spun că port pantofi cu două numere mai mici numai pentru a părea că am picioarele mai micuțe.
Să nu mai spun de sfârșit care este oarecum evident dar foarte duulce!
Chiar nu știu ce aș mai putea spune despre această carte, dar este funny și fresh, merită citită!

Citat care mi-a plăcut mie:  ”Sincer, nu înțeleg de ce Maxie are nevoie de supraveghere douășpatru din douășpatru. E o pisică. (...) Doar nu o să se apuce Maxie să trântească în lipsa ei o petrecere secretă și să invite toate felinele din cartier la un festin de șoareci, nu? Doamne, abia acum înțeleg. Casa ar fi plină de chiștoace de țigări și cutii de bere goale lăsate de pisicile cheflii. Poliția ar veni să spargă petrecerea, pentru că muzica hip-hop o să se-audă prea tare...”
Ce-ar trebui sa faca o fata cand (a) iubitul se dovedeste a fi un ticalos, (b) mama incearca s-o convinga sa renunte la independenta si sa se mute inapoi acasa, (c) un tip misterios ii suceste capul?
Sigur ca-l iubesc pe Jonathan. Sau, cel putin, asa cred. Si atunci, de ce sunt atat de tentata sa fug in lume cu primul venit, fie el un doctor superb care a aparut de nicaieri si m-a luat – literalmente – pe sus? La urma urmei, Jonathan e OK. Si daca mi-a cumparat o pereche superba de pantofi Jimmy Choo cu doua numere mai mici n-a facut-o inadins. Si nici n-avea deunde sa stie ca seful lui imi face avansuri. Dar faptul ca nu mi-a luat apararea la petrecerea de Craciun, cand sus-numitul sef nu si-a putut tine mainile acasa, m-a scos din sarite. Rau de tot. Si, uite asa, cautarea printului a reinceput. Pana intr-o zi cand, la nunta celei mai bune prietene, mi-am dat seama ca am iesit cu absolut toti barbatii de la masa. Cum s-a putut intampla asa ceva? Ma cheama Rosie si asta e povestea mea...
 Melodia asta nu-mi iese din cap! :) 

Comentarii

Trimiteți un comentariu