Damnare de Lauren Kate



De curând mi-am comandat volumul doi al acestei serii, așa că m-am gândit să scriu ceva și despre primul. O să apelez la o postare de pe vechiul meu blog pentru asta. :)

În primul rând ador coperta! Este, dacă e să fiu sinceră, motivul central pentru care mi-am cumpărat cartea şi pentru care am citit-o. Dacă stai să te uiţi la imagine, încep să-ţi inflorească prin minte tot felul de poveşti dar sigur 100% nu se compară cu ceea ce ascunde cartea.
Am citit câteva recenzii legate de "Damnare" şi niciuna nu conţinea cine ştie ce cuvinte de laudă, din contră, aşa că am rămas cu ideea că ceva nu e în regula cu cartea asta. Cred că ăsta e şi motivul pentru care mi-a luat o veşnicie s-o termin. Mi-a fost oarecum frică să nu fiu dezamăgită sau să nu mă întâlnesc cu o poveste asemanătoare cu "Twilight", pentru că am văzut multe comparţii între ele. Acum că ştiu conţinutul mă întreb care-i legătura şi de ce toata lumea simte nevoia să compare orice carte cu "Twilight" de parcă până să dam cu nasul de această serie, n-au mai existat cărţi cu vampiri sau cu personaje supranaturale. Nici vorbă!
Această carte are ceva deosebit, un fel ciudat de a te face să continui să o citeşti, o poveste plăcută, numai bună de citit în zilele urâte şi plictisitoare.
Deci, pe lângă coperta care este absolut superbă, conţinutul cu siguranţă o să vă uimească. Aşa cum am mai văzut şi pe alte bloguri (dacă se simte cineva copiat, scuze) nu vă recomand să citiţi ce scrie pe spatele cărţii din motive uşor de înţeles.. sunt prea multe amănunte, iar apoi carte n-o să mai aibă nicio strălucire. Şi cum ceea ce urmează este exact ceea ce scrie pe spatele cărţii, rog persoanele care nu au citit-o să se oprească aici fără să-şi arunce ochii pe următoarele rânduri. :)
Unii ingeri sunt sortiti caderii!
Exista ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios si distant, el ii atrage atentia Lucindei Price inca din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din inabusitorul Savannah. Ajunsa aici dupa ce prietenul ei moare intr-un accident misterios, Lucinda, o adolescenta de saptesprezece ani, se indragosteste de Daniel, dar descopera un adevar incredibil de  tulburator: el este un inger cazut, iar iubirea lor este veche de secole si sfarseste tragic de fiecare data cand se intalnesc.
intr-un decor apasator si opresiv, in care ingerii nu se deosebesc de muritori si unde umbrele vegheaza amenintator orice miscare, povestea lor evoca un romantism diafan si angelic.
Periculos de incitant si intunecat de romantic, ingeri cazuti este un thriller fascinant si povestea de dragoste suprema. 
 P.S. La mulți ani tuturor mămicilor! + femeilor în general. 

Comentarii

  1. Am citit-o acum cateva zile si mi-a placut mult. Acum depinde si de preferinte, nu toti pot sa indrageasca aceasta carte, trebuie sa pui macar un gram de suflet acolo ca sa o intelegi. Si pe mine tot coperta m-a facut sa vreau sa o citesc:D
    P.S: La multi ani de 8 martie!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, așa zic și eu, cartea asta trebuie citită într-un anumit fel..
      La mulți ani și ție scumpo! :*

      Ștergere
  2. La multi ani de 8 martie! Inca nu am terminat de citit Damnare pentru ca citesc mai multe carti in acelasi timp, dar imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani și ție! :x
      Sper să-ți placă atunci când o s-o citești! :)

      Ștergere
  3. Am citit cartea acum ceva vreme si m-a impresionat intr-un mod extraplacut:). Si pe mine ma enerveaza la culmea comparatiile astea cu Twilight. Inteleg ca sunt fani infocati, dar chiara asa?:| Eu doar am inceput Amurg si spun sincer ca nu m-a captivat, asa ca am lasat-o balta. Exista o multime de carti mult mai reusite care nu se bucura de atata succes.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai mare dreptate. Dar se pare că Twilight a avut mare succes și câteodată nici nu-mi dau seama de ce.. adică nu e primul film cu un vampir și nici prima carte în care un vampir de îndrăgostește de o muritoare. Eu cred că Amurg, copiază mult Vampirii Sudului.. :D

      Ștergere
    2. Si eu m-am gandit la asta. Adica, oare Stephenei Meyer a fost chiar atat de originala? Eu una nu prea cred. In fine, nu cred ca romanele ar fi fost atat de populare daca nu erau filmele(care nici ele nu sunt prea stralucite). Ma rog, gusturile nu se discuta, asa ca degeaba ne dam noi cu parerea pentru ca numarul fanilor ne cam depaseste.

      Dee.

      Ștergere
  4. Ai primit o leapsa: http://niaharasworld.wordpress.com/2012/03/09/leapsa-4/

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine tot coperta m-a facut sa citesc Damnare :). Dar a ajuns una dintre seriile mele preferate, in top 3 chiar <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu