Îngerul păzitor de Danielle Steel

Este a treia carte pe care o citesc, scrisă de această autoare. M-am apucat de ea cu speranţa că o să-mi dea acea senzaţie de linişte pe care mi-au dat-o şi celelalte două atunci când le-am citit. Aşa cum mă aşteptam, nu m-a dezamăgit. Am încercat de multe ori să scriu ceva despre cărţile ei, să îi fac şi pe alţii să le citească, dar niciodată nu mi-am găsit cuvintele prin care să explic exact ce simţi când răsfoieşti paginile unei cărţi scrisă de Danielle Steel. Pot garanta pentru zâmbete multe. Nu poţi să rezişti să nu vezi viaţa mai frumoasă după ce termini lectura.
Stilul cărţilor este atât de simplu şi de normal aş putea spune, încât nu poţi să nu înţelegi şi să nu fi atins de acţiunile la care iau parte personajele, care sunt la rândul lor foarte plăcute din toate punctele de vedere.
Sunt desigur şi cărţi mai amuzante, în care îţi vine să râzi singur de nebun, dar cartea de faţă este emoţionantă şi plină de zâmbete de regret că mai termini o pagină. Evidenţiază relaţiile dintre oameni şi greşelile pe care le fac aceştia în viaţă; dar şi cum încearcă să le repare şi sunt răsplătiţi pentru eforturile pe care le fac. Este scurtă (166 de pagini şi e "carte de buzunar"), se poate termina într-o zi, deci nu fură mult timp. Mie una mi se pare o carte bună pentru perioada asta, deoarece pur şi simplu îţi încălzeşte sufletul.
La şaptesprezece ani, Johnny Peterson  pare să aibă înainte un viitor plin de speranţe Şi de promisiuni, până când un cumplit accident de maşină transformă în tragedie vieţile tuturor celor care l-au cunoscut şi îndrăgit.
Nimeni însă nu e mai afectat de cumplita dramă ca mama lui, Alice, pentru care relaţia cu fiul cel mare a fost întotdeauna motiv de mândrie şi bucurie. Când Alice ajunge în spital doborâtă de o boală neaşteptată, ceva miraculos se întâmplă: acolo, în faţa ei, îl vede aievea pe Johnny, cu aceleaşi zâmbet şi sclipire în ochi, îndemnând-o să aibă puterea de a lupta pentru familia lor pe cale să se destrame. În săptămânile care vor urma, Johnny va apărea în cele mai neaşteptate locuri, vizibil numai pentru două persoane care îi simt cel mai mult lipsa: fratele lui de nouă ani, întemniţat într-o lume a tăcerii, şi mama lui, care acum are nevoie de propriul înger păzitor.
Într-un răstimp al speranţei și al vindecării, Johnny va păşi alături de mama sa, îndrumându-şi părinţii, iubita, sora şi fratele pe calea depăşirii suferinţei. Dar aşa cum Alice va afla curând că întoarcerea lui Johnny nu a însemnat numai ajutor pentru cei pe care i-a iubit, ci şi dezvăluirea unui scop necunoscut chiar şi lui – şi care îi va schimba pe toţi pentru totdeauna.
  • 580 de milioane de cărţi vândute în 47 de ţări! Cel mai vândut autor în viaţă, din toate timpurile!

Comentarii

  1. Ciudat, nu am mai auzit de acest autor :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un autor foarte cunoscut, acum, datorită colecției de la Libertatea pentru femei, a început lumea să audă de Danielle Steel. Dar merită!

      Ștergere
  2. Vreau neapărat să încep să citesc cărţi de D.S.; am auzit numai bine de cărţile ei. Şi mi-ar prinde bine un zâmbet :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si eu cateva carti scrise de Danielle Steel. Prima aproape m-a deprimat - "O femeie implinita" si toate mi s-au parut putin cam prea "simple" si "naturale" pentru gustul meu.
    Sa nu se inteleaga, insa, gresit. O respect ca scriitoare si pentru felul in care descrie atat de bine posibile ipostaze ale realitatii. De fapt, cred ca asta este motivul pentru care romanele ei nu ma atrag atat de mult: descrie realitatea, fara ocolisuri, in loc sa cada in fantezii ale imaginatiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e. Exact așa cred și eu. Îmi place s-o citesc, dar parcă e prea multă realitate și nu aș putea citi două cărți ale ei una după alta :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu