Misterele dragostei de Danielle Steel

Şi am ajuns iar la această autoare, foarte dragă mie. "Misterele dragostei" a fost prima carte pe care am citit-o din colecţia care se împarte cu "Libertatea pentru femei" în fiecare luni (revista şi cartea fiind numai 10lei), eu una zic ca e un preţ convenabil şi merită datorită cărţilor pur şi simplu superbe care ni sunt oferite. Aşa.. mi-am uitat ideile şi tot până am spus toate astea...
Oricum, eu am primit cartea de ziua mea, de la mama, care ştia ca mi-o doresc şi aşa m-am trezit cu ea în bibliotecă. Am fost puuuţin şceptică în ceea ce o priveşte. În primul rând m-a atras coperta şi titlul oarecum. Dar am avut reţineri pentru că îmi era frică să nu dau peste o poveste romantică dar plictisitoare şi să mă trezesc că abandonez cartea după câteva pagini. Desigur, nu s-a întâmplat aşa. Am început s-o citesc într-o seara şi cu greu am lăsat-o din mână ca să mai şi dorm, apoi am continuat-o a doua zi, când am şi terminat-o. Aşa cum am spus şi despre"Îngerul păzitor" , cărţile lui Danielle Steel te vrăjesc fără să-ţi dai seama, poate prin simplitate, poate prin personaje şi prin vieţile lor atât de obişnuite încât ajungi să te pui în locul lor la un moment dat şi să te gandeşti ce-ai face tu. Cartea de faţă începe într-o atmosferă calmă, chiar iarna, sfârşind într-o manieră care te face să spui "What the fuck?!" la fiecare rând. :)
Hope Dunne este unul dintre cei mai buni fotografi ai lumii. După o tinereţe tumultuoasă, în care a cunoscut bucuria căsătoriei, dar şi disperarea şi pierderea, şi-a găsit în sfârşit liniştea în spatele lentilei aparatului de fotografiat. Mulţumită de viaţa pe care o duce în apartamentul său şic din Soho, Hope nu-şi doreşte nimic mai mult. Dar totul se schimbă în clipa în care zboară la Londra, de Crăciun, pentru a-l fotografia pe unul dintre cei mai celebri scriitori din lume. Finn O'Neill este un tip cald şi plin de farmec, se bucură de un succes uriaş şi este atras de Hope cum nu a mai fost vreodată de cineva. Fascinată de prezenţa irezistibilă a romancierului, Hope ajunge în castelul strămoşilor lui din Irlanda, unde atenţia lui Finn se transformă în obsesie. Tot acolo, ea îi descoperă rând pe rând minciunile şi trebuie să accepte în cele din urmă că a căzut pradă unui sociopat. Fiecare dintre ei are o istorie emoţională tulburătoare, iar tema femeii prizoniere conturează o atmosferă aproape gotică.
  •  Danielle Steel sondează secretele adânci care pot apărea uneori la suprafaţa unei vieţi obişnuite şi ne oferă o poveste de neuitat despre primejdiile unei iubiri obsesive şi despre curajul de a triumfa în faţa răului.

Comentarii

  1. Garantat nu doar la fiecare rând zici 'What theeee..' ci la fiecare cuvânt şi imagine pe care ţi-o construieşti în cap ! Eram toată piele de găină, atât la început- când eram ceva 'Aww ce draguuţ'- dar şi la sfârşit- 'Oh nu, nu ai făcut-o!!' Este o carte superbă ! Ador stilul de scris al doamnei Steel. Datorită mamei am citit cărţi scrise de ea -pentru că mi-a zis că are o manieră minunată de a scrie. Şi aşa a fost. Aceste cărţi au fost deliciul vacanţei la mare din vara trecută.
    Te pupicesc şi-ţi doresc o săptămână superbă, nu ca a mea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi-a plăcut foarte mult. Ce alte cărți scrise de Danielle Steel ai mai citit? :D

      Merci frumos! :* Sper să se îndrepte și săptămâna ta! :x
      pupici.

      Ștergere
    2. Păi am mai citit : Cu fiecare zi (Absolut superbă), Strada Charles 44-Adresa iubirii (La fel de superbă), Moştenirea (idem şi la fel), şi spre ruşinea mea m-am apucat, dar nu am terminat : Luminile Sudului şi O femeie împlinită.

      Mersiii :x Mi s-a mai îndreptat şi continuă să se îndrepte :x

      Ștergere
    3. Eu n-am mai citit decât Petrecerea și Îngerul păzitor.. dar o să continui să citesc romanele ei pentru că sunt pur și simplu superbe.

      Mă bucur! :*

      Ștergere
    4. Sunt cu adevărat superbe ! Şi ţi le recomand din tot sufletul şi pe cele mai sus menţionate pentru că o să-ţi placă mai mult ca sigur!

      Pupicei !
      Ps: te mai aştept pe la noi, poate îţi face ceva cu ochiul :)) (ştiu că e cam jalnic ce-ţi cer, doar că suntem la început- deci nu prea avem followers şi mă bucur şi eu la cei care-i avem !! )

      Ștergere
    5. O să le încerc, promit! :*

      Nu e jalnic. În niciun caz! >:D< Sigur că o să trec pe la voi :D

      Ștergere
    6. Mersii :x eşti o scumpică :x :*:*:*

      Ștergere
  2. Unde gasiti toate cartile astea tari, eu niciodata nu stiu ce sa aleg :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine zis ele ne găsesc pe noi :D
      De exemplu, cartea asta e de la Libertatea pentru femei. Ți-o recomand. Nu cred că e cineva care să zică ceva de rău de această carte. :)

      Ștergere
  3. Inca de cand au aparut mi-au placut la nebunei cartile oferite de Libertatea pentru femei. Pana acum, Misterele dragostei e preferata mea(nu ca as fi citit eu foarte multe...)! :D

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu