Ritualul de L.J. Smith

Am citit această carte vara trecută, iar acum văzând că a început să fie distribuită cu revista BRAVO, am zis să vorbesc și eu despre ea. Am citit numai primul volum al seriei, cel de față și intenționez să mă apuc și de următoarele, deci oricum nu puteam să vorbesc despre ele, fără să zic ceva de acesta.
Cum spuneam, a trecut ceva timp de când l-am citit.. dar totuși îmi amintesc acțiunea. A fost chiar mai bine că s-a nimerit să-l citesc vara, pentru că și povestea începe sub căldura moleșitoare a verii. Multe părți importante de întâmplă chiar pe plajă - așa că am tânjit la mare, mult și bine în timp ce citeam.
Am auzit că s-a făcut și un serial ”Cercul secret” și am zis să mă uit și eu.. dar parcă mai mult mi-a plăcut cartea. Prefer să-mi imaginez eu fiecare personaj. Deși știam că Faye va fi jucată de Phoebe Tonkin (Cleo din H2O) și pe ea am încercat să mi-o imaginez altfel..
Posibil ca la începutul cărții să vi se pare mult prea ”pentru copii” dar sigur pe parcurs o să vă placă, cel puțin eu așa am pățit. Desigur, acțiunea se desfășoară mai mult în volumele 2 și 3, primul vrând să fie mai mult un fel de introducere în lumea vrăjitoarelor din New Salem. Pentru că, după cum cred că ați ghicit, este cu vrajitoare! Moartea mea!! :)
Deci sfatul meu: cupărați-vă seria pentru că nu o să regretați!

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA...


Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.

Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!
O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.


P.S. Cartea și serialul, sunt foarte diferite!

Comentarii

  1. Mi-am luat-o si eu cu BRAVO. Inceputul nu pare prea interesant, dar sper ca o sa-mi placa mai mult odata ce inaintez cu lectura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am luat-o cu Bravo, dar astept sa le am pe toate trei pana ma apuc de ele. Imi place mult trailerul, iar actrita care o joaca pe Faye este atat de diferita de rolul din H2O. Cassie e cumva jucata de actrita care a jucat in O viata neasteptata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, chiar am fost super curioasă cum o să joace un rol negativ.
      Și da, a jucat și în ”O viață neașteptată” :D

      Ștergere
  3. o primavara frumoasa iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. te invit la un concurs libris : http://bookaholic-guy.blogspot.com/2012/02/concurs-libris_24.html
    Dara limita- 10 martie

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu