Altfel de îngeri de Lili St. Crow

Am terminat cartea asta cu ceva timp în urmă, dar am tot amânat recenzia. De obicei, regula spune (despre unele cărți), că primele 100 de pagini pot fi plictisitoare, iar apoi intri în acțiune și n-o mai lași din mâini. Ei bine, spre surprinderea mea, la mine a fost tocmai invers. Primele 100 de pagini le-am citit repede, înecându-mă în curiozitatea care-mi era sporită cu fiecare rând. Apoi, am început să dau de acelaș tipar, cu vampiri și vârcolaci. Nici asta nu m-a făcut să cred că este o carte proastă (pentru că, nu este) dar am început să citesc mai rar din ea.
Părerea mea sinceră, este că încearcă să fie o carte amuzantă, personajele să fie ironice și reticente, în momente în care chiar nu este cazul.
Dru este până la urmă o tipă care se luptă cu tot felul de personaje ciudate și fantastice, eu mă așteptam să aibă o altfel de personalitate, să aibă niște ”glumițe” mai inteligente, să știe să ia peste picior într-un fel mascat, dar din păcate autoarea folosește un vocabular ușor pueril, care nu prea se potrivește cu situațiile în care este pusă Dru.
În altă ordine de idei, atunci când vine vorba de personajele fantasy, vampirii de exemplu, totul este descris puțin cam complicat, cu nume ciudățele și vampiri care sunt de 100 de tipuri și fiecare cu încă o grămadă de subspecii. Eu nu sunt obișnuită cu această categorie de cărți. Îmi plac vampirii, vârcolacii și alte personaje asemănătoare, dar descrise în felul clasic sau cu câteva lucruri noi, dar sincer (părerea unui om care încă nu a citit ”Academia vampirilor”) personajele acestea cu caracter fantezist, au început să devină din ce în ce mai complicate și să-și cam piardă din farmec. Eu vă urez lectură plăcută orice ați citi și aștept părerile voastre! :)
Dru Anderson călătoreşte prin toată America alături de tatăl ei, vânător de creaturi supranaturale: zombi, vampiri, vârcolaci, poltergeisti… Iar  Dru îl ajută câteodată, dar mult mai puţin decât ar vrea ea. În definitiv, e doar o adolescentă obişnuită, de şaisprezece ani – de fapt, nu chiar obişnuită, căci nu toate fetele de şaisprezece ani se pricep să mânuiască o armă şi nici nu ştiu prea multe despre Lumea Reală, lumea creaturilor întunecate. În plus, are ceea ce bunica ei numea „har”.Când, într-un orăşel cufundat în zăpadă din Dakota de Sud,  tatăl lui Dru încearcă să distrugă un vampir puternic numit Sergej, el este transformat într-un zombi.  După ce îl împiedică pe tatăl ei să o omoare, Dru  îşi dă seama că a devenit următoarea ţintă a creaturilor nopţii şi trebuie să facă orice ca să-şi salveze pielea. Iar dacă vrea să supravieţuiască, trebuie să se bazeze pe ce au învăţat-o tatăl şi bunica ei: să înceapă să aibă încredere în oameni.Alături de Graves, un coleg de clasă care este muşcat de o fiinţă stranie şi transformat într-un loup-garou (pe jumătate vârcolac), şi de Christophe, un djamphir (vânător de vampiri, pe jumătate vampir şi el), Dru se angajează într-o luptă pe viaţă şi moarte cu maleficul Sergej.
Altfel de îngeri este primul volum din seria care poartă acelaşi nume, şi aici facem cunoştinţă cu personajele principale. Deşi Graves pare să fie cel preferat de Dru, este clar că amândoi băieţii sunt suficient de atrăgători pentru a promite o anumită tensiune a relaţiilor în volumele viitoare. Iar Dru Anderson este o eroină fascinantă, credibilă, care aduce un suflu proaspăt în literatura de gen, puternică, îndrăzneaţă şi nicidecum perfectă, dură, dar în acelaşi timp vulnerabilă.

Comentarii

  1. Nu se poate aşa cevaaa !! :))
    Citeşte 'Academia Vampirilor' că te mănânc!! :))
    Zău, este o carte superbă. Pune mâna cumva pe ea şi citeşte-o :x Nu o să regreţi :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primul volum și tot așteaptă. Mereu zic că îmi fac timp pentru ea și până acum am tot găsit ceva mai interesant! :)) Dar o s-o citesc, după ce termin ”Jocurile foamei” probabil. :D

      Ștergere
    2. Cum adică probabil ?:)):-w Cu siguranţă îl vei citi ! :))
      E păcat îţi zic eu !! Citeşte măcar pentru mineeee ;;) şi dacă nu-ţi place să vii să ma baţi cu papucu' zău !! :))

      Ștergere
    3. Ok boss! Am înțeles. ”Academia vampirilor” urmează! :)):*

      Ștergere
    4. Love you to, my love !! :x:* :))

      Ștergere
    5. Awww :x Love you sweetie! :*

      Ștergere
  2. Poate poate imi fac timp, pare o carte super :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți aștept părerea după ce o citești! :D

      Ștergere
  3. Mie mi-a placut mult cartea :). Am citit-o prin vara, intr-o zi jumate am terminat-o <3
    Si Adry are dreptate, pune mana si citeste AV ca e superba <3. Si cum adica "tot gasesti ceva mai interesant"? Putine carti sunt mai interesante decat Academia Vampirilor <3 :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata mă supun! :)) Trebuie neapărat s-o citesc! :D

      Ștergere
    2. Vezi vezi !! :)) Am dreptateee !! :>:> >:) :))
      Mersi Sayuki ;;):X:*:*

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ”Academia vampirilor” sau ”Altfel de îngeri”? :D

      Ștergere
  5. Am citit-o pe la sfarsitul lunii februarie si mi-a placut atat de mult incat in mai putin de doua zile am dat gata ambele volume, si ''Altfel de ingeri'' si ''Tradari''. Ia zi, care e personajul tau preferat?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din carte? Graves. :D
      În general.. Harry Potter, desigur! :))

      Ștergere
    2. Mie imi place de Cristophe:D
      In general... n-am idee. Am atatea personaje preferate, incat mi-e imposibil sa aleg numai unul:D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu