Jocurile foamei de Suzanne Collins

Și așa am intrat și eu în rândul fanilor acestei serii. Cartea aștepta să-mi demonstreze cât de bună e, dar eu tot o amânam și tot o mutam de colo-colo. Până când m-am săturat să găsesc pretexte pentru a nu o citi. Este o carte grozavă! Are absolut tot ce ți-ai putea dori de la acțiune care te ține cu sufletul la gură, până la câteva scene ușor romantice.
Personajele, ei bine, nici ele nu se lasă mai prejos. Sunt foarte bine descrise, în așa fel încât niciun personaj nu poate fi uitat. Eu îmi amintesc numele tuturor și trebuie să precinez că de obicei eu uit repede.
La început, înainte să citesc primul volum al seriei, eram în rolul cititorului de recenzii. Nu citeam decât părerea personala a celui care poseda site-ul. Dar ”rezumatul” nu l-am citit. Am crezut că Jocurile Foamei se întind pe toate cele 3 volume, dar nu-i așa. Jocurile, țin de primul volum. Eu cel puțin sunt super curioasă ce se mai poate întâmpla. ^^
Pot spune că am trăit cartea asta! Mi-am pierdut multe nopți datoriră ei și în același timp mi-am făcut o grămadă de probleme pentru Katniss și Peeta! Dar m-am gândit și la ce aș face eu în locul lor. Nimic. Zău. Nu cred că aș supraviețui nici măcar o zi într-un loc în care trebuie să-mi vânez mâncarea.
Subiectul cărții poate fi considerat o lecție de viață. Ne ajută să vedem cât de sclifosiți suntem de fapt și cum sacrificiile pe care le-am face noi într-un astfel de joc ar fi minuscule pe lângă cele făcute de personaje.
Nu vă lăsați împiedicați de multele sau puținele detalii (nesemnificative) care nu vă atrag să o citiți, în caz că găsiți (poate nu vă place coperta, sau editura sau numele.. etc). Recomand cartea asta tuturor, pentru porții de râs/plâns și nopți luungi petrecute în arenă alături de personaje.
Lectură plăcută!
Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic şi sângeros - Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de lângă familiile lor şi aruncaţi într-o luptă pe viaţă şi pe moarte, televizată şi urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi... viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire?

Comentarii

  1. Am de gând să o citesc în viitorul apropiat- o să o citesc prin intermediul unei colege :)) care nu mi-o dă de tot :))- pentru că am văzut filmul şi mi-a plăcut mult de tot :x

    Felicitări pentru AV !! Aştept recenzia sau măcar ceva păreri :x

    XoXo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat că nu ți-o dă de tot =))
      O să apară și o recenzie curând. ^^ Până la 5 dimineața am stat!! :))

      Ștergere
    2. Eu nu am avut poftă.. m-am uitat de la 12 la 2 la Masterchef :x şi după vreo oră am butonat telecomanda :)) apoi mi-am băgat căştile în urechi şi cam asta a fost :)) Poate astă seară :x

      Ștergere
    3. Și eu m-am uitat la Masterchef in reluare. :D După ce s-a terminat m-am apucat de citit :))

      Ștergere
    4. Să faci Leapşa muzicală care ţi-am pasat-o :)) :*:*

      Ștergere
  2. Am auzit o gramada(dar o gramada!!) despre cartile astea. Si se pare ca merita citite:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am vazut filmul, dar primele doua carti le-am adorat. Pe ultima tot nu am citit-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar ieri am văzut filmul și mi-a plăcut mult că au ținut cont de multe detalii din carte. :)

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am vazut filmul si mi-a placut foarte mult, cartile sunt fantastice

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu