Remember december.

Nu, după o zi nasoală, să te văd online nu mă făcea să trec peste. 
Nu, zâmbetul tău nu putea lumina un oraș întreg.
Nu, nu-mi făceai realitatea mai bună decât un vis.
Nu, sinonimul tău nu era ”Prince-Charming”.
Nu, nu erai în extaz când își trimiteam câte-un mesaj.
Nu, să stau lângă tine nu era cel mai important lucru.
Nu, nu m-ai impresionat niciodată.
Nu, nu mă înțelegeai mereu.
Nu, nu plângeai cu mine.
Nu, nu eram curioasă cum mă vezi.
Nu, nu mi-ai spus niciodată ce-ți place la mine.
Nu, tu ai putut alege de cine să te îndrăgostești.
Nu, nu ai încercat niciodată să o iei de la început.
Nu, nu-mi spuneai texte expirate.
Nu, nu-mi aduceai trandafiri.
Nu, niciodată nu ți-ai părăsit calea.
Nu, niciodată nu m-ai pierdut.
Nu, nu mă întrebai dacă mă gândesc la tine.
Nu, n-ai fi fugit cu mine pe o insulă pustie.
...
Nu, niciodată nu... pentru că nu ai fost un clișeu.

Te iubește atunci când în loc de ”ești a mea” începe să spună ”sunt al tău”.

Comentarii

  1. Super frumos Anna, my love !! :x:x

    Îmi plac la nebunie imaginea şi exact ultimul rând cu 'eşti a mea' !! :x

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu