Când timpul nu le rezolvă. Deloc.

E important ca atunci când îți dorești ceva, să știi cum să obții. Să ai siguranța că nu vei renunța pe parcurs, că scopul tău este atât de important încât merită orice. 
Ei bine, știam că o să se ajungă și aici, că după mult timp multe corăbii o să se scufunde, că o să am instinctul - tâmpit dacă mă întrebi pe mine - de a te trage la suprafață. Am început să pun în balanță numărul tău de bile albe și greutatea scopului; n-ai câștigat. Nici nu cred că te așteptai. Nici nu contează.
În momentul ăsta chiar aș avea nevoie de un semn. Știi, atunci când ești hotărât să faci ceva, dar te apucă îndoielile pe la jumătatea drumului, ai nevoie de ceva care să-ți arate că există un motiv, că tot norocul pe care l-ai avut până acum nu a fost o simplă coincidență. Am nevoie să știu că suntem pe Pământ pentru un scop, că mai facem și altceva decât să distrugem și că atunci când distrugem, există un minumum de bine. 
Știu că totul ar fi prea complicat și greu de realizat dacă noi am fi parte dintr-un plan. Dar poate ne-ar ajuta câteva semne în viață. Indicii care să ne arate că avem un rol, că nu suntem așa, în bătaia vântului. Dar trebuie să recunoaștem că de multe ori și noi mergem exact acolo unde bate vântul mai tare. Poate ăsta e motivul pentru care nimic nu se întâmplă niciodată, ne aplecăm prea des, în fața prea multora.
Îmi e dor de tine, presupun că te întrebi asta. Dar ai văzut suprafața de prea multe ori datorită mie. Învață să plutești. Caută semnele..
Au trecut 10 zile și 5 minute. Ai simțit?

Comentarii

  1. Ți-am mai spus cât mai place cum scrii? :x

    RăspundețiȘtergere
  2. You're right! Ar trebui să învățăm cum să-i mai lăsăm și pe ații să se scufunde, ca să nu ne ducem și noi la fund.

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aww mai :(
    Scumpo, adu-ţi aminte că l-ai kill.ărit cu un motiv :)
    Ascultă-ţi inima şi o să vezi <3 (ştiu că face bum bum bum, dar treci peste :)) gândeşte abstract )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect. Oricum azi s-a întâmplat ceva care mă ajută să-l mai kill.ăresc o data! =))

      Ștergere
    2. Ok o să-mi povesteşti :)) după ce verifici surpriza de aici :*:*

      http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/only-us.html

      Ștergere
    3. Daa ştiu că schimbi design.ul mai rău ca pe băieţi :)) Place ăstaaa poate îl laşi ;;)

      Ștergere
    4. Mulțumesc de premiu! :* Și ar fi drăguț dacă aș schimbat și băieții așa.. :D
      O să-l las pe ăsta mai mult timp, dacă rezist.. :D

      Ștergere
  4. Frumos, simplu şi la obiect. Acum plutesc undeva departe. Să vedem unde ne duce vântul C:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vântul își cam face de cap cu noi :))

      Ștergere
  5. Cateodata, imi pun aceleasi intrebari ca tine... Nu am reusit sa gasiesc raspunsurile, dar am incetat sa ma mai intreb. Pentru ca nu-mi aduce nimic bun.

    Iubesc felul in care scrii, ma inspiri si pe mine!:D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu