Da, frică i se spune.

- Și de ce mai aștepți?
- Pentru că o văd în fiecare zi, pentru că și ea așteaptă, pentru că văd cât de diferiți suntem, pentru că încerc să aud ce spune de fiecare dată când trec pe lângă ea, pentru că și-a dat seama și vorbește încet, pentru că sunt dependent de parfumul ei, pentru că nimic nu e de partea noastră, pentru că orice-aș face ea va fi acolo, pentru că nu poate să renunțe la mine așa curând, pentru că îi citesc în ochi fiecare mișcare, pentru că n-o las să se apropie, pentru că ar fi prea multe de spus, pentru că nu i le-aș putea dovedi, pentru că nu îi pot câștiga încrederea, pentru că îmi cumpăr fiecare carte pe care o văd pe banca ei, pentru că vreau să știu cum gândește, pentru că nu o înțeleg mai niciodată, pentru că alege întotdeauna calea cea grea, pentru că le zâmbește tuturor, pentru că pare să aibă o viață perfectă, pentru că știu că nu o are, pentru că n-o să fiu niciodată confidentul ei, pentru că timpul o să treacă oricum, pentru că toate lucrurile bune vin la sfârșit, pentru că am auzit ca are pe altcineva, pentru că oricum nu cred asta, pentru că știu că mă privește pe furiș, pentru că e un joc mai interesant, pentru că merită osteneala, pentru că dintre toate celelalte ea m-a remarcat prima, pentru că m-a ajutat fără să știe și fără s-o rog, pentru că ar face asta și a doua oară, pentru că nu mai e mult și pleacă, pentru că o să plec și eu, pentru că e posibil să nu ne mai vedem, pentru că știu că n-o s-o uit niciodată..


- Și de ce mai aștepți?
- Pentru că el stă mereu lângă cealaltă, pentru că nu mă vede, pentru că cealaltă este lângă el, pentru că nu contez, pentru că oricum nu am ce să-i spun, pentru că ador absolut tot ce ține de el, pentru că nu vreau să pierd imaginea perfectă pe i-am făcut-o in mintea mea, pentru că știu că nu e reală, pentru că am încercat să intru în viața lui, pentru că nu mi s-a răspuns, pentru că n-o să-l pierd niciodată, pentru că uitarea n-o să se joace cu amintirile mele..