Die! Please.

Azi nu am multe să-ți spun. De fapt, oscilez între nimic și ceva mai puțin de atât. 
Știi ce fel de tortură împarți tu? Insuportabilă, ceva atât de rău, atât de puternic, încât te golește de absolut orice picătură de viață. Mda, mă simt ca o mortăciune, dar nimeni n-a venit la funerariile mele. :)
E obositor, e oribil să stai și să aștepți fără niciun fel de sprijin, fără un sens, o certitudine, orice. Chiar dacă pentru un timp a funcționat, deja toate calmatele încep să-și piardă efectele; că să nu mai spun de golul din stomac și de nodul din gât pe care le am întotdeauna, nu contează dacă tu ești aproape sau nu. Deci, înțelegi? M-aș mira.
Văd că ești trist, văd că încerci să ascunzi orice sentiment pe care-l ai. Dar pentru ce? Pentru ei? Să-i ia naiba! E viața ta și, în ultimul timp e și viața mea. Gândește-te! Gândește-te cu propriul cap, lasă influențele exterioare. N-am de gând să devin o victimă colaterală numai pentru că tu ești orb. Dar n-am s-o las nici pe scorpia aia să te ia.
Nu sunt absurdă - poate câteodată - dar eu pot s-o văd. Asta e diferența. Tu nu o vezi și poate asta e și problema. Nu-i înțeleg comportamentul și nici pe al tău. Îi este mereu atât de frig? Iar hainele tale sunt întotdeauna singurele din jur? Sau este o simplă sclifosită - așa cum o văd eu - și nu știe ce să mai facă să o bage și pe ea cineva în seama. Deja aici nu mai e vorba de tine, e vorba de mine și de mintea mea. Nu cred că m-am înșelat eu atât de rău; atât de rău. 
În fine, o să aștept. Atât. Și o să-mi treacă, o să mă reorientez, promit. O să mă bucur când o să-ți facă la fel ca celorlalți, când o s-o vezi exact ca mine. O persoană terminată.


Scuze, sunt doar rezultatele unei zile proaste.
Dar orice plan malefic împortiva unei scorpii este așteptat cu drag! 

Comentarii

  1. Înțeleg totul atât de bine încât nu-ți poți da seama! Am și eu o grămadă de scorpii din astea. Sunt peste tot. @-)
    Dar să le ia naiba, încă sper că se va întoarce roata la un moment dat! :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu! Dar roata aia zici că are colțuri, așa greu se întoarce!

      Ștergere
  2. Aww scumpo :( nu uita ce mi-ai promis :* las-o de terminată, poate o face special ca să te enerveze :-j nu are rost scumpo :( tu eşti puternică şi o să-l laşi în urmă !!
    Nu degeaba l-ai kill-ărit !! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am kill.ărit eu dar tot degeaba! :(
      M-a enervat aia azi cât nu m-a enervat în toată existența ei! Dar gata, respir.. :))
      Ufff.. tipa din oglindă iar și-a pierdut inima și capul de data asta!

      Ștergere
    2. Hai măi :( nu distruge tot ce ai făcut până acum.. ia intră pe mess să vorbim :*:*

      Ștergere
    3. Anna scumpo azi (31 mai) la ora 00.00 se termina concursul şi ai zis că-mi trimiţi un mail :) daca mai vrei totuşi să îl trimiţi am să îl aştept, în cel mai rău caz până la data de 1 iunie ora 18.00 :) :*:*

      Ștergere
    4. L-am trimis de ieri. Îl mai trimit o dată în caz că cine știe ce-o fi avut.. :*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. ”Trece” ele, dar mult le mai ia.. :*

      Ștergere
  4. Orice plan găsești, să mi-l dai și mie. Am nevoie! :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu