Silly of me.

Noaptea trecută nu m-ai lăsat să dorm. Mi-ai bântuit gândurile până aproape de miezul nopții. Chiar dacă majoritatea sunt asediați de căldura care începe să devină din ce în ce mai insuportabilă, eu simțeam frigul mai aspru ca niciodată.
Am ridicat cu greu oglinda de lângă pat și am pivit-o pe fata care mă privea și ea la rândul ei. Era trasă la față și atât de palidă încât n-am fost sigură că trăiește până când n-am văzut-o clipind. Îmi era milă de ea, atât de naivă, atât de copilă; a crezut tot ce i-au spus Astrele. Ochii ei aveau o culoare ștearsă, gri, iar după urmele de pe obraji am dedus că plânsese.
Am așezat oglinda pe măsuța de lângă pat. Au început să-mi țiuie urechile de nervi. Ce pățise fata respectivă nu era treaba mea, dar într-un fel îmi era milă, îmi era teamă..
M-am ridicat încet și am ieșit afară.
Țin minte că te-am văzut acum două săptămâni când mergeai acasă. Te-am urmărit și am văzut unde stai.
Acum sunt în fața balconului tău. Lumina din camera ta e slabă, probabil că ai adormit uitându-te la televizor. Urc ușor pe scara din marmură care duce în camera ta și aștept sentimentele să mă copleșească. Așa se întâmplă mereu când sunt lângă tine; nu și de data asta. Nu simt nimic. Urc hotărâtă și ajung în fața patului tău.
Ești întins pe salteaua mov, îmbrăcat numai cu blugii pe care i-ai avut și azi..
Te-aș trezi, ți-aș spune că ești atât de indiferent față de toți încât o să rămâi singur singurel. Dar n-o fac, am venit cu un scop și chipul tău angelic - înfiorător de fals - n-o să mă facă să dau înapoi.
Văd reflexia lunii în lama cuțitului. Mă întreb ce i-ar spune acum Astrele fetei din oglindă. Nu mai contează.
Mă aplec deasupra ta și îți fac o incizie în dreptul inimii. Parcă simt căldura care-ți iese din corp și frigul care te acaparează. Continui prin a-mi introduce mâna în minuscula crestătură și tresar la atingerea obiectivului, scopului, țelului. Îmi retrag ușor mână și-mi privesc inima. Inima mea, care se afla la tine de prea mult timp. Inima mea, de care am nevoie. Inima mea, care are nevoie de mine. Inima mea, care n-ai știut niciodată că e la tine..