Tainele trecutului de Amanda Quick



Mi-a plăcut, dar nu atât de mult pe cât mă așteptam. Deși povestea este bună, are cam de toate, ceva lipsește..
Poate acțiunea; pe care o doream mai dinamică, mai prezentă. Dar așa, în mare, mi-a plăcut. Personajele sunt frumos descrise, pasajele amuzante nu lipsesc, iar replicile tăioase dintre Sophy și Julian sunt un deliciu!
La început nu m-am dat în vânt după atitudinea rece a lui Sophy, punându-se accentul mai mult pe ceea ce vrea ea decât pe ceea ce simte. Dar odată ce Julian o seduce, începe să-și arate și părțile mai feminine. Apoi, încet încet, devine un personaj care poate fi un exemplu în zilele noastre. Nu este genul de fetișcană de la țară, cu mintea încuiată care să i se supună bărbatului numai pentru că așa cer regulile societății. Din contră, își pune amprenta în tot ce face și interpretează fiecare mișcare în felul ei, ca să nu mai vorbim de cărțile pe care le citește și cum nu-i place asta lui Julian. :)
Lectură plăcută!
Citate: ”- Știu că ai prefera să nu transform acest lucru într-o poveste romantică, domnul meu. Încerc să am o viziune mai realistă asupra casniciei noastre.”
”-De exemplu, ar fi mult mai ușor pentru amândoi dacă am cădea de acord că nu trebuie să mă minți niciodată.
- Nici nu-mi trece prin cap, exclamă ea făcând ochii mari.
- Minunat, întrucât te asigur că n-ai reuși să scapi neprinsă. Ochii te-ar da de gol numaidecât de fiecare dată și aș fi cât de poate de iritat dacă aș descoperi în ei vreo minciună. Mă înțelegi îndeajuns de bine?”
I se spunea Diavolul, căci enigmaticul Julian, conte de Ravenwood, era un bărbat cu un temperament vulcanic, iar moartea primei lui soții, în condiții misterioase, nu a putut să fie dată uitării. După unele zvonuri, frumoasa Lady Ravenwood se înecase în apele întunecate ale iazului de pe domeniu. Alții vorbeau în șoaptă despre crimă și despre mânia Diavolului. Acum, frumoasa Sophy Dorring, fiica unui mic nobil de țară, urmează să devină noua contesă de Ravenwood. Vrăjită de ochii de smarald ai lui Julian, Sophy are totuși propriile motive pentru a accepta o căsătorie de conveniență. Unul este răzbunarea, iar pentru asta îl va implica pe Julian într-un șantaj primejdios. Celălalt motiv îi este mai aproape de suflet, dar, pentru punerea lui în practică, tânăra trebuie să treacă printr-o aventură la fel de periculoasă: Sophy Dorring are de gând să-l învețe pe Diavol să iubească din nou...
Cartea o puteți cumpăra de aici.