Academia Vampirilor de Richelle Mead

Și mă simt de parcă tocmai am intrat și eu în rândul lumii.
Am început-o și abandonat-o de atât de multe ori încât nu pot specifica un număr exact. Nu mai știu la ce postare, dar sigur am menționat că prefer vampirii clasici, adică vampirii care sunt vampiri frate, ca pe vremea bunicii. Așa că dhampirii (încă n-am reușit să mă prind cum se pronunță) și moroii nu erau pe lista mea de creaturi fantasy.. plăcute. Deci cartea nu m-a atras cu absolut nimic. Îmi place design-ul coperții dar fața tipei nu prea mă încântă, aș schimba-o cu o tipă cu părul negru și mult deramtograf! :)
Să revenim. Tot vedeam cum seria este lăudată de un număr din ce în ce mai mare de persoane care erau fani sau fani obsedați. Deja era big deal faptul că eu n-o citisem. Și într-o zi m-am apucat s-o citesc și am hotărât că orice ar fi n-o mai las, chit că nu o înțeleg, chit că mor de plictiseală, o termin!
Așa am ajuns și eu s-o citesc într-un final. Începutul a fost mai greoi (cel puțin pentru mine) pentru că mi-a luat ceva să mă obișnuiesc cu numele rusești și acțiunea în sine. Dar pe parcurs i-am prins gustul, cât despre nume, ”Dimitri” e numele meu (masculin) favorit deci am trecut și peste asta.
Primul volum din ”Academia vampirilor” scoate în evidență legătura puternică dintre Rose și Lissa.
Rose Hathaway este dhampir (jumătate om, jumătate vampir) și este antrenată pentru a o apăra pe prințesa Lissa Dragomir care este moroi (vampir viu și muritor), de oribilii strigoi (cei mai răi vampiri, morții-vii).
Cele două prietene reușesc să evadeze din Academie, dar sunt prinse de Dimitri și alți gardieni la fel de drăguți - nu m-aș supăra să mă prindă și pe mine :) - și duse înapoi. Ajunse de unde au plecat ele trebuie să înfrunte răutățile colegilor - care nu sunt foarte diferiți de cei din realitate - dar și să respecte condițiile directoarei Kirova.
Însă aici vorbim de Rose, care are o personalitate vulcanică și - evident - își controlează cu greu ieșirile. Dar nici Lissa nu este prea departe; chiar dacă amândouă încearcă să nu iasă în evidență, le este destul de greu. Și cine le condamnă? Mai ales pe Rose.. adică Dimitri e în apropiere..
Anyway, lăsând lucrurile comune oricărei școli și oricăror fete de vârsta lor; Academia este un loc interesant din toate punctele de vedere. Iar Richelle Mead a făcut o treabă foarte bună! Eu abia aștept să citesc și celelalte volume! Zilele astea o să profit de oferta de aici. Vă sfătuiesc să faceți la fel, chiar merită!
Plus că trebuie să aflați cât de departe merg cele două prietene pentru a se apăra una pe cealaltă! Deznodământul este genial. Iar dacă nici asta nu vă convinge.. Dimitri sigur o va face!
Lectură plăcută! 

Comentarii

  1. a dat Sfântu' să citeşti şi tu :)) de cât timp ţi-am zis eu de ea :))
    mă bucur atât de mult că-ţi place <3
    o să-l adori pe bunăciunea inegalabilă de Adrian <3 8-> o să vezi tuuuu <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deocamdată ține-mi pumnii să fie tata darnic mâine. I-am prezentat oferta și s-a albit la față! =))
      Dar ceee conteeeazăăă! Ține-mi pumnii! :D

      Ștergere
  2. suna bine:->poate trece si prin mana mea;))ce zici?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi.a placut super mult cartea asta. Din pacate n.am gasit ultimul volum la biblioteca dar il mai caut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu vreau să mă gândesc cum ai stat ca pe ace. :))

      Ștergere
  4. Frumos zis. :D Si eu am profitat de reducerea aia formidabila si mi-am luat cartile.
    Inceputul cum ai zis si tu, a fost atat de plictisitor .. Numaram paginile pana la ceva actiune Rose-Dimitri :)))
    <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu mi-a prea placut primul volum, dar restul sunt geniale! <33 E seria mea favorita.
    Uh, Dimitri.. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci înseamnă că celelalte o să-mi placă și mai mult. :x

      Ștergere

Trimiteți un comentariu