Why am I here?

Stau rezemată de spătarul moale al scaunului bej și privesc cum lumina de afară își face încet loc în cameră. Am cea mai întunecată cameră din toată casa; mie-mi place așa. Câteodată, întunericul dă senzația de siguranță și căldură. Nu prea mult din fiecare, dar destul cât să fie plăcut.
Azi m-am trezit cu greu. Ceasul - de fapt telefonul - a sunat atât de tare, că-mi venea să-l arunc pe geam. Dar n-am făcut-o. Doar suntem ființe superioare, ne putem controla! Don't we?
Ei bine, azi.. azi nu s-a întâmplat nimic. Azi nu am ce să-ți spun. Dar simt că trebuie să-ți spun ceva. Mi-ar fi plăcut să am treabă mâine. Să te las singur și părăsit, ca întotdeauna, dar nu eu fac regulile. Azi ești numai cu ea și mâine - guess what - ești numai cu mine. Ar mai fi câteva de spus, la fel de neimportante, desigur, dar ar mai fi. :)
Cu siguranță G. a salvat situația. Again. Poate ar trebui să-i facem cinste într-o zi și să-i mulțumim pentru sex-appel-ul de care a dat dovadă!
Într-o altă ordine de idei, sunt curioasă ce faci azi. Dacă o să întrebi unde sunt, sau dacă o să observi - în primul rând - că lipsesc. I hope you would; actually, I know you will.
Acum, pentru că e dimineață, îmi fac timp de tine. Te las să-mi răvășești gândurile și visele pe care le-am avut.  Lasă-le, o să mai fie și altele - asta ar spune D. în timp ce eu i-aș explica importanța viselor.
Hmm.. dacă ar fi un cuvânt care să descrie ziua de azi, acela ar fi boem. Atât și nimic mai mult. 
În încheiere vreau să-ți urez o zi bună și noroc! Știu că o să ai nevoie - de la 14 la 15 mai exact! ;)

P.S. Unde merg azi și ce fac? Well..



Comentarii

  1. tu chiar vrei bătaie ??:))
    parcă era un zombie şi nu-l mai lăsai nicăieri :-w eh, lasă că vorbim noi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu-l las nicăieri, nu vezi că azi am renunțat la fața lui?! Nici nu l-am văzut deși ne-a despărțit un etaj! :))

      Ștergere
  2. Ultima poză se potrivește perfect! :x
    Frumos spus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca să vezi!Îţi place întunericul!Ce coincidenţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yep, de obicei caut liniște. Și unde e mai multă decât în întuneric? :)

      Ștergere
  4. foarte frumos Anna.iti admir blogul:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! :* Lasă că ajunge și al tău boss de boss! :)):*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu