You hold the key.

Azi nu s-a întâmplat nimic despre care ți-aș putea povesti. Motivul - evident - este că ai fost implicat în tot ce ți-aș putea înșira eu aici. Mă rog, ideea e să-ți spun ceva ce tu nu știi încă..
Ei bine, îmi placi mult. Nu pot spune cu sinceritate că te iubesc, chiar dacă mai susțin asta din când în când; dar nu. Mi-e imposibil să iubesc ceva ce nu cunosc. Parcă totuși nici nu ești genul meu, nu ai acel ceva care să mă țină cu ochii pe tine, sunt conștientă și de asta, dar dacă sunt așa legată de tine, poate totuși există și motive mai bune. Cum spuneam, chiar și cu zecile de motive pentru care nu-mi placi, chiar te plac. Mda, suna ciudat. Asta e.
Apreciez dățile când dai dovadă de inteligență combinată cu un strop de înțelepciune, când vrei să-i ajuți pe alții și când îți arăți respectul față de cei care-l și merită. Deci da, țin la tine și în felul ăsta. Te-aș ajuta dacă ai avea nevoie - fără să mă gândesc de două ori - și te respect pentru curaj și sinceritate. Și o s-o tot fac până o să ajung să-ți spun și ție chestiile astea.
Dar ca întotdeauna exită o pauză în orice. M-am plictisit să mă concentrez numai pe asta, numai pe partea în care eu țin la tine și vai cât de îndrăgostită sunt eu. Nu, merci. Vine vara, n-o să te mai văd mult timp și trebuie să încep de acum să micșorez doza - cum spunea azi profa de psihologie.
Vara asta vreau tot. Tot. Vara asta nu mai merg pe siguranță, vara asta risc. Risc să cunosc și să fiu cunoscută. Risc să mă cert și să fiu sinceră. Aștept persoana care să-mi arate că sunt rea fără motiv. Schimb tactica de lucru, scriu. Scriu fără să aștept nimic în schimb. Scriu numai de drag.
Voi citi mult, asta e clar. Abia aștept. 
Mă voi plimba și mai mult. Voi merge în Cub.a cu grupul vesel și le vom arăta ălora ”cum se face”. Le voi da o șansă celor care și-o cer. Mă voi întâlni cu scorpia și vom schimba păreri. Clar, o să fie multe.
În vara asta o să-mi fac ordine în albumele foto. Îmi voi redecora camera, voi dormi ziua și mă voi trezi noaptea - la propiu. Voi chema iarna cât de repede poate ea să vină. Și mai am o fantezie pe care aș vrea mi-o îndeplinesc dar mai are de așteptat. (dirty minds!)
Acum vezi? Vreau tot. Dar tu nu intri în acest ”tot”.


Natalie Imbruglia - Torn.


P.S. Vara asta voi avea unghiile lungi, mai lungi decât le-am avut vreodată. Date cu lac - transparent - și nimic mai mult. 
~Azi am mai vrut să-ți spun și mulțumesc. Mi-ai purtat noroc!~