Inițierea de Richelle Mead

„Când cei la care țin sunt în pericol... ei bine, regulile par facultative.”

Dacă cineva mi-ar fi spus acum câteva luni că îmi va plăcea această serie, i-aș fi spus că nu mă cunoaște. Acum, terminând volumul doi și repezindu-mă la al treilea, îmi dau seama că nu mă cunosc așa de bine pe cât îmi place să cred. Asta nu însemnă că am intrat în rândul fanilor. Not really. Dar am intrat în rândul celor cărora le place fără să facă mare caz din asta.


Ei bine, dacă în primul volum Rose mi s-a părut cea sigură pe ea și Lissa cea pierdută undeva într-o lume a ei, în Inițierea rolurile se schimbă. Cel puțin din perspectiva mea, Lissa devine mult mai matură și nu mai e fetița care sare mereu în spatele lui Rose când are o problemă. Dar și atitudinea rebelă a lui Rose a suferit câteva schimbări interesante. Da, Dimitri are rolul lui. ^^
Deci, am deschis cartea și am dat de ceva ce mi-a plăcut mult; un scurt remember care m-a scăpat de inevitabilele întrebări ce avem să le pun pe parcursul lecturii. Recunosc că am o memorie scurtă.
Ce mi s-a părut interesant? Nu știu dacă tanti Richelle o face intenționat dar are un talent fantastic de a-și trece cititorii prin multe emoții. De exemplu, acum Rose se îndreptă spre testul preliminar pe care-l va da cu unul dintre cei mai mari ucigași de strigoi, o legendă, Arthur Shoenberg și când ajunge la casa acestuia, ce găsește? Cadavre - multe- înconjurate de sânge - și mai mult. Priveliștea este de neprețuit. Zapada imaculată contrastând cu sângele de peste tot formează atmosfera perfectă!


Avea toate obiectele obișnuite la care te puteai aștepta. Canapele. Televizor. Un balansoar.
Și un trup.
Era o femeie. Era întinsă pe spate în fața televizorului, iar părul negru i se răsfira în jur pe podea. Ochii larg deschiși se holbau goi în sus, fața îi era palidă - prea palidă chiar și pentru un moroi. Pentru o clipă am crezut că părul negru îi acoperea și gâtul, până ce am înțeles că partea întunecată de pe piele era sânge - sânge închegat.


Now you understand? E o diferență uriașă între cele două volume. Ambele sunt interesante și captivează prin inedit, dar acesta.. acesta parcă nu mai vrea să fie lăsat din mâini.
În aceeași măsură mi-a plăcut să s-a subliniat frecventa întâmplare când o prietenă - din două - își găsește iubirea vieții și se îndepărtează încet de cealaltă prietenă. Hei! Toți pățim asta și o facem la rândul nostru. Numai că în cazul lui Rose și Lissa lucrurile s-au aranjat frumos. 
M-a mai impresionat grija pe care o au dhampirii de moroi. Cum, de mici, le este indusă ideea că ei trăiesc pentru a-i apăra pe moroi și că nimic nu este mai important decât siguranța acestora. Într-un fel mi-a plăcut hotărârea cu care acționează dhampirii când e vorba de protejarea moroilor, dar pe de altă parte mi s-au părut niște ființe folosite. Da, vorbește sensibilitatea din mine. :)


În concluzie și acest volum mi-a plăcut. Abia aștept să sar pe următorul! 


Lectură plăcută!


Comentarii

  1. Told you so :)) data viitoare să mă asculţi :o3

    ps: am terminat să mă uit la paginile alea :)) sunt 125 :)) şi majoritatea sunt la mine în laptop acuma :))

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a întâmplat să ai și tu o dată dreptate și acum te lauzi :))
      Cred că le-ai făcut la vizualizăăăări... =)):*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Yep, chiar e! :x Dacă participi la concurs poate câștigi volumul I :D:*

      Ștergere
  3. Chiar e o carte/serie groazava. Si mie mi-a placut mult, desi am avut cateva dubii la inceput :D.
    Oricum, dupa parerea mea cartea a 3 e cea mai buna din serie. Are mai mult romantism si mai multa actiune :). <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă nu am ajuns la volumul trei. :D Oricum toată seria pare interesantă. :x
      Păcat că sunt numai șase volume.

      Ștergere
  4. Abia am cumpărat seria si abia aştept să mă apuc de ea. Super recenzia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți placă, deși sunt puține șanse să nu. :)):*
      Spor la citit! :*

      Ștergere
  5. Seria asta pare din ce în ce mai atractivă! Apropo, mi-am cumpărat și eu „Dragoste virtuală” și e genială!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă vă vezi tu ce final genial are! :(

      Ștergere
  6. Am ajuns la vol 5 :x
    Nu vreau să se termineee :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt abia la trei! :))
      Dar mai fac pauză între volume ca să nu le termin așa repede! :D

      Ștergere
  7. Sunt sigură că să-l adori pe 3 :) Cred că e cartea mea favorită din serie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să-l încep! :x
      Chiar sunt curioasă ce s-ar mai putea întâmpla! :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu