Jocul minciunii de Sara Shepard

Vă spun sincer că nu aveam de gând să mă apropii de această serie. Motiv: am văzut multe recenzii negative și cititori dezamăgiți; plus că am vrut să citesc Micuțele mincinoase și nu prea mi-a plăcut stilul autoarei. Dar, de curând, am câștigat pe blogul The Search For Something More volumul doi, așa că trebuia să-l am și pe primul. L-am cumpărat chiar de ziua mea - slavă Domnului că există Diverta - și nu mă grăbeam să-l încep. Până într-o seară când am zis „hai să citesc totuși câteva pagini să văd cum e” și nu m-am mai oprit. M-a surprins plăcut din toate punctele de vedere. 
Anul trecut am citit Joc dublu de Lisa Scottoline, o carte superbă, plină de suspans, în care este vorba de două surori gemene, una rea și una bună - aia rea vrea s-o omoare pe aia bună. Așa, v-am spus despre asta pentru a înțelege la ce mă așteptam de la această carte. Dar nu, mie mi s-a părut originală ideea și totul este povestit foarte bine. Suspans? Din plin, cel puțin eu am stat până dimineața la patru ca s-o termin. 

Nu era de mirare că Emma nu mă vedea. Nu era de mirare că nu mă aflam și eu în imaginea din oglindă. De fapt, nu existam acolo de-adevăratele.

Despre ce ne povestește tanti Sara? Păi - așa cum probabil vă imaginați - sunt două surori gemene (despărțite la naștere), Sutton și Emma, cu vieți diferite, personalități diferite și - categoric - prieteni diferiți. 
Sutton este tipa bogată, frumoasă și populară. Ce mai merge perfect cu aceste cuvinte? Rea; sau ca să folosesc câteva adjective din carte, afurisită. Ea și cu prietenele ei sunt genul acela de grup care se urăște dar rămâne împreună pentru că cei populari trebuie să stea uniți. Își aruncă insulte una alteia fără niciun fel de problemă, sigur cunoașteți și voi astfel de persoane. Sunt peste tot. În fine, pe lângă viața lor perfectă, ceva se întâmplă ceva tragic - chiar și pentru astfel de persoane  - Sutton este ucisă. Pe lângă asta, mi-a plăcut mult cum este subliniată relația ei adevărată față de grup. Cum nimeni nu o cunoștea cu adevărat și cum toți menționau ce persoană oribilă este ea și chiar era!

Haide! Între prieteni nu are importanță că ai pielea un pic pătată, ca de homar! Pun rămășag că unii băieți găsesc sexy erupția ta.

Ei bine, cu Emma e altă poveste. Ea nu a avut norocul surorii sale, a fost adoptată numai de familii sărace și chiar ciudate - aș adăuga eu - la care nu și-a petrecut mult timp pentru că întotdeauna intervenea ceva. Așa se întâmplă și cu ultima familie la care stă, formată din mamă, Clarice și fiu, Travis. Desigur, fratele vitreg este întotdeauna cel al dracu așa că după ce o face pe Emma să pară hoață în fața lui Clarice, ii arată mamei sale un videoclip cu Emma când era ștrangulată. Problema? Tipa din filmuleț nu era Emma. Dar aceasta din urmă își dă seama că ceva nu e în regulă și se gândește la posibilitatea de a avea o soră geamănă. În consecință pleacă în căutarea ei, sperând că asta îi va schimba și ei viața. 
Ce găsește? O soră care nu e de găsit. O soră dispărută. Moartă. Numai că ăsta trebuie să rămână secretul ei. Este anunțată că încercând să anunțe pe cineva de crimă, ea va urma, așa că nu are ce face decât să devină Sutton. Asta nu e așa greu ținând cont că nimeni nu-și dă seama că Emma de fapt nu e Sutton. Deh.. prietenii adevărați. :)
Eu vă sfătuiesc să o citiți. Este o carte foarte frumoasă, ușor de citit și plină de suspans și răsturnări de situație la care nici nu vă gândiți.

Sutton este moartă. Nu mai spune nimănui. Continuă să te prefaci că ești ea... sau urmezi tu!

VOI CE MAI CITIȚI?

Comentarii

  1. Recunosc că și eu mă feresc de seria asta, chiar dacă nu am citit nimic despre ea. Nu știu, pur și simplu am senzația că nu o să-mi placă deloc. Asta, plus faptul că am mult prea multe cărți încă necitite în bibliotecă :))
    Eu m-am apucat de Ultima vrăjitoare din Transilvania :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Partea legată de cărțile necitite din bibliotecă îmi este așa de familiară! :D
      Poate o să citești odată seria, eu cred că o să-ți placă! :*

      Ștergere
  2. si eu am castigat volumul 2 la un concurs:)) Normal volumul 1 nu il am.
    Am citit Micuta englezoiaca de la revista Joy nu mi-a placut ... Am terminat Ce as fi eu fara tine Guilermo Msso -, nici asta prea grozava .... Acum citesc Taina contesei de Mary Jo Putney.
    De saptamana viitoare vreau sa citesc vampirii sudului . Mi-am luat toata seria cand au fost reducerile pe libris da de citit timp deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Micuța englezoaică” îmi sună taaare biiiine :-?

      Ștergere
  3. Mmm am văzut serialul şi dacă tu recomanzi cartea cred că o voi şi citi!

    Eu de curând am citit Codul lui da Vinci şi chiar mi-a plăcut...
    Am citit toate cărţile scrise de Guillaume Musso, apărute în România şi chiar ţi le recomand , sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am în plan „Codul lui Da Vinci”! :x
      Am citit puțin din el acum câteva luni și mi s-a părut interesant. :D
      Cât despre Guillaume Musso îmi place și mie foarte mult! :x Am citit „Vei fi acolo” și vreau să mai încerc și alte romane ale lui. Merci de sfat! :*

      Ștergere
  4. Am văzut serialul,deci nu cred că mai are rost să citesc seria.Păi,eu citesc acum ,,Aventurile lui Oliver Twist" de Charles Dickens şi vreau să spun că e genială.Oricum,eu sunt o fană a cărţilor clasice,so..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș vrea să scrii ceva despre carte pe blog. :D
      Sunt curioasă cum o să ți se pară!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Cred că o să mă uit și eu.. dacă mi-a plăcut cartea.. nu cred că o să-mi displacă serialul. :D

      Ștergere
  6. Eu citesc 3 carti deodata si sperrrr sa le termin pana la sfarsitul saptamanii.... :d

    RăspundețiȘtergere
  7. O, Doamne, cât de drăgălaş e noul aspect! <33
    Revenind la cărţi :) Nu sunt o mare fană a Sarei şi eram curioasă în legătură cu părerea ta. O vreau şi eu, acum xD

    RăspundețiȘtergere
  8. Micutele mincinoase...hmm,nu am citit nici una din parti,din pacate,dar urmaresc serialul Pretty Little Liars.Desigur,nu se compara serialul cu cartea.
    Am citit cel mai recent"Firma" de John Grisham.Mi-a placut la nebunie,mai ales datorita faptului ca este vorba despre un avocat,meserie pe care doresc si eu sa o urmez :)
    Am aflat ca s-a facut si un film dupa aceasta carte,in '93 .Am mai aflat ca anul acesta s-a creat un serial,o continuare a filmului din '93,respectiv a cartii.Cica,printre regizorii serialului s-a numarat chiar John Grisham!
    Pe viitor voi mai citi si alte carti ce apartin lui Grisham !:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi urmări și eu „Pretty Little Liars” în curând.. în caz că nu mă vor atrage cărțile deloc.

      Ștergere
  9. Te provocăm! http://walking-on-letters.blogspot.ro/2012/07/book-lovers-challenge.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Mă voi apuca de ea cât de curând! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu