Lupta de L. J. Smith + concurs

Damon este mai nerăbdător ca oricând s-o facă pe Elena partenera lui.

Aveam chef de o carte subțirică, pe care s-o citesc repede și care să-mi și placă. S-a întâmplat! 
Dacă mă mai amintiți, primul volum nu m-a surprins cine știe cât. Din contră, unele lucruri mi s-au părut banale altele exagerate. Am numit-o pe Elena pițipoancă, pentru că exact imaginea asta a avut-o în prima carte (poate și la începutul acesteia). Însă, faptul că am terminat cartea în câteva ore, spune ceva și anume că mi-a plăcut. Asta nu înseamnă că este o serie genială care te ține cu sufletul la gură și pe care toți trebuie s-o citească. Nu, dar fanii vampirilor ar trebui totuși să-și arunce ochii pe ea. Desigur și cei cărora le plac poveștile simple, dar interesante ar trebui să și-o procure.
M-am revoltat data trecută din cauza schimbărilor majore făcute serialului. Acum nu mă mai plâng. De fapt, cred că e mai bine așa. Dacă era tot la fel, presupun că m-aș fi plictisit de serie din primele două minute... doar știam ce urmează. Dar fiind lucruri noi și complet diferite, am rămas surprinsă destul de des și de plăcut.

- Am... am avut și zile mai bune, spuse el. Dar sunt... în viață. Cine e cu tine?
- Sunt eu, Matt, spuse Matt, dându-i drumul Elenei.
Se aplecă și el peste gaură. Elena, aproape înnebunită de exaltare, îi observă totuși privirea ușor uimită.
- Cu Meredith și cu Bonnie, adăugă Matt, care data viitoare o să ne facă un număr senzațional de îndoit linguri. O să-ți arunc o frânghie... asta doar dacă Bonnie nu poate să te facă să levitezi până sus.

După cum vedeți există și momente amuzante (chiar dacă nu vă prindeți care-i faza cu citatul, când veți citi romanul sigur o să râdeți!).
Așa, începând să vorbesc de conținutul cărții în sine, trebuie să vă spun că mie - cel puțin - mi s-a părut mult mai bun volumul doi decât primul. Parcă e mai serios. Primul mi-a dat impresia unei povești cu adolescenți răsfățați (ceea ce și e) dar acesta are ceva schimbat. Mai multă acțiune - interesantă de data asta - și chiar suspans (la sfârșit).
Totul începe - sau mai bine zis continua - cu dispariția lui Stefan. Elena este îngrijorată și - of course - îl bănuiește pe Damon. Așa că merge în faimosul cimitir sinistru - cuvânt învățat de la Scooby Doo -, unde Damon îi promite că o va face Regina Întunericului și că va fi a lui înainte de prima ninsoare. Ce mi s-a părut nostim, este că, imediat cum pleacă Damon de lângă ea - guess what?!?! - ninge! Așa că data viitoare când îi mai spune cum va deveni a lui Damon rectifică „până la următoarea ninsoare”. :)
Caroline și Elena au rămas certate, iar - ca în orice poveste cu liceeni - una vrea să se răzbune. Who? Scorpia de Caroline, desigur! Dar cine poate să-i despartă pe Elena și pe Stefan? Nimeni!

- Legenda spune că oglinda reflectă sufletul celui care se privește în ea. De-asta oamenii primitivi se tem de oglinzi; se tem că sufletul lor ar putea să rămână captiv acolo și să fie furat.
(...)
- Tu ești oglinda, îi șopti el.
- Eu sunt oglinda? făcu ea atunci, ridicând privirea spre el.
- Tu mi-ai furat sufletul, răspunse el.

Nu că e tare drăguță partea asta? Dar, nu vă așteptați la liniște. Nu! Este un volum dinamic. Personajele nu stau locului o clipă - asta te și face să citești cartea așa repede - și se confruntă cu tot felul de probleme. Apare Alaric, preferatul meu - din serial. În acest volum nu face prea multe dar încă aștept. ^^
Acum, de ce trebuie să citiți voi acest volum? Pentru că apare Damon mult mai des și oferă mai multă acțiune; pentru că trebuie s-o urâți pe Caroline din ce în ce mai mult; pentru că Matt este un tip funny; și pentru că cel/cea care i-a furat jurnalul Elenei, vrea să-l citească în public și să dea detalii care l-ar putea face vinovat pe Stefan de crimele din oraș. Plus că trebuie să aflați dacă Elena devine vampir până la următoarea ninsoare.
Hmm.. lucrurile de întâmplă tare rapid..


Sper că ați conștientizat că azi e 27 iulie, ultima zi a concursului. Mai pe seară, pe la 23.00-23.30 voi anunța câștigătorii. Luni voi trimite cărțile spre voi și încă ceva, o rog pe Elena G  să-mi spună ce carte dorește dintre:  

O femeie de succes de Pamela Morsi
Îngerul nopții de Becca Fitzpatrick
Micuțele mincinoase de Sara Shepard
saaaau
Zece negri mititei de Agatha Christie

Comentarii

  1. Mie volumul 2 mi-a plăcut cel mai mult :) Aşa că am trecut şi la 3, dar a fost foarte plictisitor şi am auzit că nici 4 nu-i mai cu moţ, aşa că m-am lăsat de serie.
    Abia aştept să văd rezultatele concursului. Bileţele? :3
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am citit vara trecuta pe vremea asta. Intradevar este mai bun decat primul ! Ce concurs este acela cu Elena?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anna.. te rog.. nu ma omori azi!! Hai mai repede cu rezulatele! Chit ca nu o sa castig nimic pentru ca nu am castigat niciodata la un astfel de concurs vreau rezultatele mai repedee!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Anna uitasem de promisiunea ta.

    Zece negri mititei de Agatha Christie

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer, mie volumul ăsta nu mi s-a părut cine știe ce, chiar dacă apare Damon ceva mai mult. Și, da, recunosc că mi-a plăcut de Damon într-o oarecare măsură.
    Și hai mai repede cu rezultatele :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu