You're mine!

Îmi propusesem ca azi să vă vorbesc și despre Vrăjitoarea din Portobello dar au intervenit alte subiecte și m-am răzgândit. Dar, dacă ar fi să o recomand pentru un motiv ar fi faptul că, după ce o citești realizezi cât de mult poate schimba un om viețile altora fără ca măcar să-și dea seama. E destul de interesant! ;)

Azi a fost o zi lungă! De dimineață - și da, chiar vreau să spun dimineață - am fost până la bibliotecă să o duc pe Brida și m-am întors cu Să mori frumos! și Goana nebună a lumii. Despre ultima dintre ele am mai auzit câteva păreri - toate de bine - dar despre primul titlu chiar n-am nicio idee ce vă pot spune, poate numai după ce termin de citit cartea. Și da, eu aleg cărțile la nimereală, nu stau să caut; pe ce pun mâna aia iau. Simplu și fără stres. M-am întâlnit azi și cu A. care mi-a dat o idee pentru o postare și care mi-a dovedit că atunci când te aștepți mai puțin, atunci îți cade o cărămidă în cap - logic de unde nu te gândeai.

Apoi ar mai fi dorul de școală - da, chiar vreau sa spun dorul de școală. Chiar dacă o să am un program tare sucit și o să fie un an tâmpit rău de tot - o să vă povestesc eu pe parcurs - totuși îmi e dor de acel sentiment de a merge la școală, de a aștepta o notă mică la un test nasol, de a chiuli în parc și restul lucrurilor pe care le tot fac eu. Mă rog să am același profesor la engleză ca să pot chiuli ca anul trecut când am fost prezentă la - în jur de - zece ore tot anul și nu exagerez. Nu o spun pentru că nu-mi place engleza, dar oricum nu pierd mare lucru la oră dacă înțelegeți unde bat - vulpoi bătrân. 

Aș mai sta la povești dar mi-e somn - sau oricum s-o numi starea asta - așa că mă bag în pat cu cele două cărți și văd eu pe care o încep. Vă anunț mâine. Bye folks! 

P.S. Pentru cunoscători - tu ăla de citești asta!!! (R.M.) - gelozia este ultimul lucru pe care o să-l simt în viața asta. Roșcata aia să-și țină bine părul în cap! ;)