Lacrimi cu parfum de orgoliu rănit

Dacă m-ai fi întrebat ieri ți-aș fi spus că vorbele acelea erau exact de ce aveam nevoie dar pe lângă asta aș fi adăugat că mă așteptam să le aud chiar dacă ipoteza problemei este puțin diferită. Cum spuneam în postarea anterioară nu pot fi sigură pe ceea ce simți tu dar pot să mă bazez întotdeauna pe prietenii tăi vorbăreți. 

Una peste alta, C. și-a ales destul de bine locul chiar dacă parfumul meu i-a stat în gât - la propriu. Nici tu nu te-ai așezat chiar prost deși puteai să te gândești mai mult înainte să alegi tocmai acel scaun. După toate emoțiile din ora aia, mă gândeam dacă ne-ar sta mai bine ca amanți și nu-mi displace ideea, din contră. Așa eu aș putea să mă bag în relația scorpiei și tu ai putea să faci orice vrei tu ascuns după masca unui soț iubitor. Haha, dar până în 39 de ani ca să îți duci până la capăt planul cu copiii. Deși, în caz că o să ne confruntăm cu o dependență prea avansată poți să culegi câte un copil din fiecare relație eșuată a scorpiei și apoi să faci o echipă de fotbal cu numele G.I.N.a. - acum mi-am dat seama că poate nu e chiar o întâmplare nici cu numele ăsta. Presupun că o să-ți convină că nu vei muri singur așa cum ți-a fost frică și te-ai dat de gol singur. Destul de întâlnită teama asta, dar totuși G. o să aibă grijă să fie lângă tine în lumea asta, iar eu te voi aștepta pe cealaltă parte să vedem ce mi se mai pare că văd pe acolo. Diferența o să fie că greșeala nu-mi va mai aparține pentru că distanța dintre noi va șterge orice implicare a mea. Până la urmă, amanții se iubesc cu ură, mereu a fost așa, mereu va fi. 

Probabil mâinile tale vor fi mereu slăbiciunea mea fără niciun motiv concret. Cât despre ochi, am renunțat să le caut culoarea. Îi pot numi cameleonici, numai ca să scap de o grijă și să mai adaug o minciună la colecția mea. Ideea e că n-am mai văzut nimic asemănător. Fie că sunt căpriu, negri, albaștri sau verzi nu se apropie de nuanța ta. Concluzia ar fi că ochii tăi sunt colorați în culoarea ta și a nimănui altcuiva. 

Revenind la ziua de ieri, chiar m-a amuzat ideea furtului. Păcat că mă pot stăpâni și n-am adus vorba de G. - poate o s-o aduci odată în vizită, n-aș rata asta pentru nimic în lume. Sincer, nici scorpia nu cred ca s-ar înțelege cu ea - eu nici atât. Îmi ajunge că trebuie să împart zodia și iubirea cu o necunoscută apărută de după cireși. Nu înțeleg ce mască ți-ar putea construi ea încât să te simți confortabil dar tu știi mai bine. 

încă nefurată.