știu cine e ea. eu cine dracu sunt?

17.10
Sunt curioasă al cui spectacol de adio este de fapt. Mă enervează că ți-ai amintit/mă topește că ți-ai amintit. O să fie prea cald ca să mă pot bucura de moment. Compania nu este bine aleasă - nici în alte dăți nu a fost. Sunt curioasă dacă tu aplauzi în comparație cu alți domni - râd. Mai sunt curioasă dacă faci diferența între motive și dacă nu cumva toată treaba asta e răspunsul întrebării pe care mi-am pus-o de dimineață. În caz că e așa, cineva nu înțelege ce înseamnă „clar”. Sau poate doar trebuie să-ți fac lipeala cu cineva - partea asta se simte prezentă de fiecare dată. O, stai. Am uitat de micul detaliu nesemnificativ care zice că ai deja ce-ți trebuie.

18.10
Zeeeeen.

23.45
Se poate numi „îmbinarea utilului cu plăcutul”. Doar că nu prea ești util. Oricum, înțelegi ideea. Acum titlul postării ăstea mă lovește ca o palmă dată din fundul curții. În momentul ăsta chiar știu cine e ea. Și culmea, ne place de ea. Are un zâmbet molipsitor și nu văd niciun motiv pentru care și-ar petrece timpul cu tine. Dar asta e altă poveste. Mint - nu mai știu cum o cheamă, dar tot știu cine e. Înțelegi ce zic? Nu știu dacă ginul ăla te-a marcat așa tare sau altceva, dar parcă nu mai văzuseși - nimic, niciodată. Plouă. Asta îmi amintește de ce-mi spunea A. înainte sa plec de acasă: „totul se întâmplă cu un motiv”. Dacă banca nu era ocupată de balerina vieții - nici măcar nu mai încerc să mă abțin - probabil acum eram afară, în ploaie. Dar așa, știind noile date ale problemei, sunt acasă, foarte bine. O întrebare îmi tot vine-n minte: ea era aceea? Soțul ei ți-ar trage câteva? Dacă răspunsul e „da” atunci întâlnirea asta a fost epică. Mi-ar plăcea să aflu asta. Câteodată mi se rupe sufletul când realizez unde mă va duce toată treaba asta. Apoi, înțeleaptă cum mi s-a spus că sunt (merci, vrăji), îmi amintesc de blonda care probabil crede că te-ai băgat la somn, că ești obosit, că ești cu băieții la bere. Și atunci îmi vine să râd isteric - de multe ori nu e râsul meu. Am renunțat să mai țin cont de cum lucrează karma - deși ideea pare simplă la început, cu timpul își pierde sensul.

***

Noaptea trecută am descoperit că filmele horror nu mai au același efect. Dezamăgirea a fost mare. Mai încerc în seara asta. Apoi o să aleg un serial la care să mă uit până dimineață. Sunt curioasă dacă programul ăsta are vreo legătură cu tine. Probabil că nu, eram vampir și înainte. Plouă și mai tare. Păcat că nu te transformi în sirenă! (nu știu ce vreau să spun cu asta)