Teancul de cumpărate (2)

Dragostea mea mi-a dăruit... (ediție coordonată de Stephanie Perkins) are pe lângă o copertă superbă, o colecție de 12 povestiri romantice care promit să țină de cald în serile de iarnă. Autorii ale căror cuvinte le vom citi sunt: Holly Black, Ally Carter, Matt de la Peña, Gayle Forman, Jenny Han, David Levithan, Kelly Link, Myra McEntire, Stephanie Perkins, Rainbow Rowell, Laini Taylor și Kiersten White. După câte am înțeles, în 2017, tot editura Epica va scoate și varianta în română a cărții Summer Days and Summer Nights, unde ne vom putea bucura de alte 12 povestiri romantice petrecute în timpul verii. 

Fulgi de iubire cuprinde trei povești romantice de Crăciun: Expresul lui Jubilee de Maureen Johnson, Un miracol de Crăciun cu majorete de John Green și Sfânta ocrotitoare a purceilor de Lauren Myracle. O jumătate din mine este foarte entuziasmată, fiind convinsă că va da de povestiri amuzante, iar cealaltă jumătate nu prea știe ce părere să-și facă. Oricum, jumătățile vor trebui să cadă la o învoială pentru că această carte nu va sta mult în TBR-ul meu. :)

Păsările galbene de Kevin Powers este o carte scrisă de un veteran al războiului din Irak, acesta spunând povestea a doi combatanți care încearcă să scape cu viață din focul luptei. Sunt nerăbdătoare să aflu dacă relația dintre cei doi combatanți ajunge la nivelul de prietenie și cum li se schimbă viața atât lor cât și celor care îi așteaptă acasă. 

Povestea lui Jun Do de Adam Johnson este genul acela de carte care îmi dă impresia că va ajunge ușor în topul cărților mele preferate. Din descrierea citită, Adam Johnson ne spune povestea lui Jun Do, un tânăr din Coreea de Nord, care are de ales între a privi evenimentele din Coreea de Nord ca pe un exemplu de urmat sau ca pe un semnal de alarmă de care trebuie să fugă fără să se mai uite înapoi. Sunt 98% sigură că această carte îmi va plăcea mult și posibil să aibă chiar puterea de a-mi frânge inima, așa cum numai o carte bună poate să o facă! 

Lectură plăcută orice ați citi!