Teancul de cumpărate (4)

  1. La răscruce de vânturi de Emily Brönte. Mai trebuie să adaug ceva?
  2. Puteri periculoase de E. Rose Sabin. Îmi amintesc că am auzit de trilogia din care face parte această carte acum mulți ani, dar tot era prea târziu pentru a mai găsi toate cărțile în stoc, așa că am luat la vremea aceea primul volum, iar acum am pus mâna pe al doilea. :)
  3. Lady de Winter de Susan Hill. Acum.. Susan Hill a scris una dintre cărțile mele preferate, anume „Femeia în negru”. Treaba asta e suficientă pentru mine. 
  4. Depresie și tentative de suicid la adolescență de Daniel Marcelli, Elise Berthaut. Salutare, lucrare de licență!
  5. Depresia. Psihoterapie și consiliere de Paul Gilbert. Salutare din nou! 
  6. Secretele comunicării nonverbale de Joe Navarro. De fiecare dată când citesc o carte despre limbajul corporal decid că informația e interesantă, dar de cele mai multe ori greu de aplicat tocmai din cauza excepțiilor care nu vin cu vreo diferență în plus. Un om poate să facă un anumit gest din mai multe motive, iar limitarea acestor motive la unul singur.. e magie. Totuși, mă concentrez pe partea în care spun că informația e interesantă!
  7. Noua și scurta viață a lui Bree Tanner de Stephenie Meyer. Nu, încă n-am citit această carte. Da, știu acum cât timp a apărut. 
  8. Gazda de Stephenie Meyer. Din păcate, nu știu ce demon m-a împins să văd filmul înainte să citesc cartea și am așteptat să mai uit din acțiune pentru a o putea citi. Sigur știți ce zic. Îmi amintesc că filmul mi-a plăcut mult, așa că nu pot să fiu decât entuziasmată!
  9. Mănânc, slăbesc și mă mențin de Michel Montignac. Nu, n-am în plan să țin dietă sau ceva asemănător, dar am auzit că există informații interesante în această carte și am decis că nu strică să aflu lucruri noi despre un subiect pe care nu prea îl dețin în bibliotecă.
  10. Manual de criminologie de V. Cioclei. Asta se întâmplă când nu găsești anumite cărți la bibliotecă pentru că sunt împrumutate. 
  11. Understanding depression de Donald F. Klein, Paul H. Wender. E adevărat că scopul acestei cărți e să mă ajute în a termina partea de teorie a lucrării de licență, dar au mai contribuit și alți factori la decizia de a o cumpăra. Abia aștept să o pot citi fără să am în vedere alte obligații. 
  12. Familia Borgia de Ivan Cloulas. Am început această carte acum câțiva ani când am întâlnit-o și împrumutat-o de la bibliotecă. Din păcate, starea în care se afla mi-a îngreunat lectura și a amânat-o până când urma să găsesc cartea într-o stare mai bună. Bonus, am găsit-o și de vânzare.
  13. Pe aripile vântului de Margaret Mitchell. Știu că aceste volume au apărut și cu ziarul Adevărul la un moment dat și chiar atunci m-am gândit eu să nu mai iau cărțile din colecția respectivă. Ghiciți ce s-a întâmplat apoi.. nu mai erau în stoc pe nicăieri. Trăiască anticariatele! 

Comments