TEANCUL DE CITITE - MAI 2017



1. Feminist(ă), feminiști de Chimamanda Ngozi Adichie. Îmi pare atât de rău că această cărticică de buzunar nu este mai mare! Pentru cei care vor să-i asculte conținutul:


2. Tunele 2: În adâncuri... de Roderick Gordon și Brian Williams. Primul volum al acestei serii m-a captivat cu totul! Nu am putut să îl las din mână, iar când realitatea mă forța totuși să mai fac și altceva, abia dacă mă lăsam convinsă. De data aceasta, ultima parte a celui de-al doilea volum a fost umbrită de licență și alte proiecte cerute pe la facultate și cumva parcă nu m-am bucurat atât de tare pe care mi-aș fi dorit de experiența lecturii. Cu toate astea, abia aștept să ajung la volumul următor!!

3. Alice în țara minunilor de Lewis Carroll. De curând am văzut filmul și m-am gândit că ar fi drăguț să recitesc cartea. A fost! :)

4. Te las să pleci de Clare Mackintosh. Doamne, cartea asta! Găsiți recenzia aici. Pe scurt, mi-a plăcut mult, mult, mult! O recomand oricărui cititor de romane polițiste/thrillere psihologice! 

5. Spune-mi pe cine iubești că să-ți spun cine ești de Marc Pistorio. Această carte a fost surpriza lunii! Eu sunt foarte sceptică atunci când vine vorba de cărți despre cuplu și iubire. De ce? Pentru că din punctul meu de vedere treburile astea sunt atât de personale, încât nu ai cum să aplici o rețetă a fericirii general valabilă. În fiecare relație, fie ea de prietenie sau de iubire sau oricum altcumva, funcționează idei diferite. 
Un al doilea motiv pentru care mă feresc de astfel de cărți este tona de sexism pe care o conțin unele dintre ele. Mă rog, răspunsul este mai complex de atât, dar păstrez doar baza. 
Ideea e că n-am găsit așa ceva în cartea lui Marc Pistorio și mă bucur tare! Autorul vorbește despre stilurile de atașament care se dezvoltă în copilărie și felul în care acestea continuă să se manifeste în relațiile formate ulterior. Informațiile primite mi s-au părut foarte interesante și au adus cartea pe lista mea de recomandări. Limbajul este unul destul de accesibil și teoria este însoțită de exemple. Fie că sunteți părinți, fie că sunteți într-o relație, fie că sunteți doar curioși... această carte e de citit! 

Comments