TEANCUL DE CITITE - IUNIE 2017


Cum îți dai seama că se apropie licența? Teancul tău de cărți nu mai este chiar un „teanc”. Nu-i problemă, încă mă consolez cu ideea că voi avea timp să recompensez după ce se termină toată nebunia asta.
  1. Domnișoara Christina de Mircea Eliade. Ei bine, dacă sunteți de mai mult timp cititori ai acestui blog, știți că eu și autorii români avem o relație complicată. Cu alte cuvinte, tind să fug de ei. Probabil e vreo traumă lăsată de „Ion” sau alte lecturi obligatorii. Nu o să intru mai mult în subiect, dar am menționat asta doar ca să pot spune că e posibil ca această traumă să se vindece. Da, chiar vreau să spun că mi-a plăcut mult „Domnișoara Christina”! Câteodată, pe parcursul lecturii, aproape uitam că citesc ceva scris de un autor român, iar asta pentru mine e un semn bun. Nu știu dacă la această părere bună legată de carte a contribuit și faptul că am citit-o de plăcere și nu pentru că trebuie, dar știu sigur că a fost captivantă și am citit-o cu mare interes, chiar dacă știam cam la ce să mă aștept. 
  2. Într-o pădure întunecată de Ruth Ware. Pentru această carte există o recenzie aici. Pe scurt, povestea nu a fost așa cum mă așteptam eu - în sensul bun. Am dat de suspans, întorsături neașteptate de situație, personaje cu care să pot empatiza și o poveste care să mă țină prinsă în ea până la 4 dimineața. Toate ingredientele asta alcătuitesc, din punctul meu de vedere, o carte pe care o recomand! 

Comentarii